Daca-ti place acest blog sustine-l vizitand si reclamele de pe el
Ma mai gasesti si aici

duminică, 21 februarie 2010

Becali si pacea

"Sunt deschis la toate, numai ca sa fie pace. Daca fac pace cu strainii, cu ai mei cu care plec la lupta de ce sa nu fac? Ce, sunt dobitoc?" 
raspuns:DA! Esti dobitoc!:p
Ciobanul se supune suporterilor dar sa vedem pana cand.Eu ii dau 2 etape pana incalca regulile

Iata lista completa a cerintelor fanilor : 
 
►Sa imi cer scuze pentru toate fostele glorii jignite: Hagi, Balint, Iordanescu, Adrian Ilie, Boloni si Ion Alexandrescu: Eu imi cer scuze public. Cu Hagi chiar vreau sa ma impac, cu Balint am vorbit intr-o emisiune TV, cu Adrian Ilie si nu l-am jignit niciodat. Imi cer scuze lui Boloni, dar nu pot sa nu-mi ascund drepturile;
►Sa imi cer scuze fata de toti suporterii stelisti pe care i-am jignit si pentru faptul ca am trimis pe bodyguarzii in peluza;
►In relatia suporteri-conducere-club sa nu mai fie pomenit numele lui Argaseala. Singurul acceptat este Basarab Panduru, fost mare jucator la Steaua;
►Interzicerea abuziva a mii de oameni pe stadion;
►Respectarea dorintei noastre de a fi independenti financiar fata de club. Ne delimitam de orice persoana care beneficiaza de foloase materiale de la club in numele suporterilor stelisti.
►Acceptarea tuturor suporterilor interzisi, chiar daca acestia fac parte din AISS: Vom da drumul liber, deschidem portile pentru toata lumea. Se va intra fara buletin, va intra cine va vrea. Dar am si eu o conditie: sa nu se mai injure, mai ales in timpul meciului.
►Accesul la stadion fara buletin: Accept, dar daca vor mai exista injurii, voi baga iar accesul fara buletin. Vreau sa facem o deschidere larga, pentru toata lumea
►Inlesnirea procurarii a cel putin 5% din bilete la meciurile din deplasari
►Permiterea accesului pe stadion cu materiale specifice fenomenului ultras: steaguri, bannere, mesaje si alte materiale care sunt in limita legii: Le accept
►Neamestecarea in alcatuirea echipei, acest drept ii revine antrenorului : Acceptat
►Profesionalism desavarsit in cadrul clubului Steaua, eliminarea nepotismului: Aici le-am explicat ca pot sa-mi angajez nepotii. Ei nu mai vor amestecarea lui Mache la transferuri. Eu oricum nu l-am mai lasat sa se ocupe, pentru astea si-a luat-o el, si pentru Grzelak, Bibiskov si cine a mai venit.
►Cupa sa reprezinte interes, nu mai acceptam eliminarea din cauza folosirii rezervelor;
►Locul 2 sa nu mai fie considerat o realizare. Numai locul 1 conteaza;
►Niciodata patronul sa nu mai apara cu semnele echipelor rivale;
►Niciodata sa nu mai fie folosit numele in interes personal sau politic;
 

Niciun comentariu: