Daca-ti place acest blog sustine-l vizitand si reclamele de pe el
Ma mai gasesti si aici

duminică, 28 martie 2010

dovada de teribilism

de ce urasc cersetorii?iata si dovada
intr-o dimineata ma duceam la un interviu cu celebrul RATemBeu
in troleu,o fetita care cersea cu un catelus alb in brate,tocmai ce lua o pauza sa-si faca inventarul pe scaunul alaturat
imi era mila de catelus dar cred ca dupa 5 minute l-am invidiat 
si cum spuneam...fata s-a apucat sa numere...eu cu o femeie de langa mine urmaream numaratoarea(am aflat pe urma ca era diferenta de 2 lei intre numaratoarea mea si a dansei)
rezultatul era: 48-50 de RON + mult marunt care nu s-a pus la "socoteala" 
Am uitat sa mentionez ca era 8 DIMINEATA!!
tu cat castigi pe zi?
 sfatul meu:Ia-ti un catelus alb:)) sau fa multi copii:))

Niciun comentariu: